Ridpass - Pluto

Idag red jag pluto.
Det gick SUPERBRA!
vi jobbade lite uppridningar, galopp och tempoväxlingar.
det är jätteroligt att rida pluto, han har otroligt fin bakbensrörelse så det är roligt att ÖKA traven med honom om man får med bakdelen!

det var också nära på flyga av haha. vi kom i galopp på långsidan och han hade världens finaste galopp och jag hann inte reagera innan han började bocka och jag typ flög runt men höll mig kvar som tur var - pust!
idag kändes han riktigt stor i galoppen och typ hoppade upp i varje galoppsprång! ♥

Han gick även i en stadig form hela ridpasset, sjukt nöjd med det.

datorn vill inte samarbeta med mig just nu så ni får tyvärr ingen bild!

Postat av: Hedda

Pluto ÄR en jättefin kille... man måste bara komma på det. ;-P

2012-05-14 @ 19:48:53
URL: http://dumlesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0