m o s s a - 3 snabba

Åh jag hittade felet på min kamera idag.
Autofokusen är typ paj, så tog på manuella fokusen och sedan dess har den inte fått kamera error, som den brukar. Inte ens ute, som den fick ALL THE TIME förut.
GILLA! MEN NU VÄNTAR JAG BARA PÅ MITT OBJEKTIV (tamron 18-200mm) SOM HAR VARIT BORT PÅ VERKSTADEN. *suck*.
Bjuder på 3 bilder som jag fotade idag. tänk på att bilderna är fotade med mitt standardobjektiv 18-55mm, så bilderna är ju kanske inte de finaste i världen.
VAD TYCKER NI OM BILDERNA?

Postat av: LINNEA GULLARBERGS

sv: tack dsm!



jomen visst, säg till när du följer mig och villket nr du blev så gör jag dsm! :)

2012-05-16 @ 08:03:02
URL: http://lgullarbergs.blogg.se/
Postat av: LINNEA GULLARBERGS

sv: tack dsm!



jomen visst, säg till när du lagt till mig och vilket nr du blev så gör jag dsm! :)

2012-05-16 @ 08:03:43
URL: http://lgullarbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0