Lycklig och Förvånad

Fick en fråga om vem "lasse" var.
Så tänkte skriva vem han är i ett inlägg nu!
Lycklig & Förvånad
50 % Dvärgvädur, 50% Dvärghare
white Zobel brun (tror jag det hette iallafall.)
född 2008
Lasse är en av de snällaste kaniner jag har mått. han är otroligt hoppglad och har hoppat upp mot 80 cm. Just nu har vi en liten paus med kaninhoppningen då jag inte riktigt har tiden för det. men i sommar så ska vi komma igång igen och mitt mål är att tävla SM i höjdhopp i höst.

Just nu bor han i mitt rum och bor på somrarna utomhus i en 2våningsbur med en utehage där han går ute hela dagen beroende på om vi är hemma.
alltså, han har en våning där det är spån och en annan våning där det är gräs. jag kan öppna den nedre buren så han kan springa ut i utehagen också. På nätterna får han bara vara uppe för säkerhetens skull och direkt när han får frukost på morgonen släpps han ut.
vet inte om jag kan berätta så mycket mer om honom. har ni frågor får ni fråga! ♥





Postat av: Linnéa

Fina bilder!



Kika gärna in här för att önska något om du vill:

http://horseelight.blogg.se/2012/may/onskeinlagg.html#comment

2012-05-16 @ 21:58:31
URL: http://horseelight.blogg.se/
Postat av: Fanny Jaensson

åh så söt liten kanin!



Sv: Tack så mycket! Ja låten är ruskigt bra, jodå allt är bra här. Själv då? :)

2012-05-16 @ 22:28:27
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0